Gwarancja zadowolenia

Polskie prawo przewiduje możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania produktu.
My idziemy o krok dalej i dajemy Ci więcej czasu do namysłu i ewentualny zwrot niż inne sklepy. U nas masz 30 dni.
100% zadowolenia lub zwrot pieniędzy

Sklep z karaoke

Zestawy do karaoke
Sprawdź ofertę na zestawy do karaoke.

AdWords - Jak skutecznie reklamować się w sieci

e-Biznes
117
PLN
AdWords - Jak skutecznie reklamować się w sieci
in_stock
Dostępność
Dostępny (ostatnia sztuka)
Wysyłka w
24 godziny
Cena: 117,00 zł
Cena netto: 95,12 zł
szt.

AdWords - Jak skutecznie reklamować się w sieci

Sprawdzone techniki reklamy od doświadczonego praktyka

Chciałbyś, żeby twój biznes nabrał w końcu tempa, a nowi klienci zaczęli pojawiać się jak grzyby po deszczu? Jeżeli tak, to najwyższa pora zacząć reklamować się w sieci za pomocą Google AdWords. To obecnie jedna z najskuteczniejszych form reklamy, a dzięki niniejszemu kursowi zobaczysz jak łatwo z jej pomocą możesz zwiększyć wyniki sprzedażowe swojej firmy.

Okładka kursu

Szkolenie AdWords - Jak skutecznie reklamować się w sieci zostało przygotowane z myślą o osobach początkujących, ale w kursie niejednokrotnie autor porusza również bardziej zaawansowane zagadnienia. Każdy rozdział pełen jest bowiem praktycznych porad i wskazówek, za które na typowym stacjonarnym szkoleniu musiałbyś zapłacić krocie. Z kursem poznasz tajniki Google AdWords szybciej i taniej, a zaoszczędzone pieniądze będziesz mógł wydać na prowadzenie kampanii.

Informacje o kursie

Czas trwania: 5,5 godziny
Poziom: od podstaw
Język: polski
Nośnik: płyta DVD

Solidne podstawy

Dlaczego AdWords? Ile będę płacił za reklamę? Gdzie i komu będzie się ona wyświetlać?

Na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedź już w początkowych rozdziałach tego kursu. Zobaczysz też, dlaczego tradycyjne formy reklamy nie mają szans w starciu z nowoczesnym marketingiem internetowym AdWords.

Efektywne kampanie

W kursie zobaczysz jak od postaw stworzyć pierwszą kampanię zarówno w sieci wyszukiwania, jak i w sieci reklamowej. Autor podpowie ci również, które ustawienia będą dla Ciebie optymalne i pozwolą jak najefektywniej zdobywać nowych klientów, zwiększyć ruch na stronie i budować wizerunek twojej firmy w sieci.

Co jeszcze znajduje się w kursie?

Najlepsze praktyki reklamowe

Tworzenie reklam jest proste. Tworzenie skutecznych reklam to już jednak znacznie większe wyzwanie. Z tym kursem podołasz mu jednak bez problemu. Zobaczysz jak budować oryginalne i przyciągające wzrok reklamy, które wyróżnią się na tle twojej konkurencji. W kursie stworzysz nie tylko najpopularniejsze reklamy tekstowe, ale też graficzne, a nawet reklamy wideo.

Trafne słowa klucze i siła remarketingu

Wyostrzanie to jedna z najczęściej wykonywanych czynności edycyjnych i to, w jaki sposób ją wykonasz ma olbrzymi wpływ na odbiór twojej pracy. Dlatego w tej części kursu zobaczysz kilka filmów omawiających zarówno podstawowe jak i bardziej złożone techniki dotyczące tego właśnie tematu.

Analiza i optymalizacja

Budowanie kampanii to jeszcze nie koniec, musisz także zająć się ich analizą i optymalizacją. Poznasz narzędzia, które pozwolą Ci mierzyć skuteczność reklam, śledzić konwersje, zachowanie zakupowe twoich klientów czy identyfikować ewentualne problemy na koncie AdWords.

200 zł za darmo na start

Dla nowych reklamodawców Google przygotował prezent - kupon o wartości 200 zł, który pozwoli Ci rozkręcić twoje pierwsze kampanie. Wystarczy pobrać unikalny kod, wstukać go w odpowiednie miejsce na swoim koncie i wydać minimum 100 zł na reklamę. Do 5 dni powinieneś otrzymać „dwie stówy” od Google’a. Dokładną instrukcję jak to zrobić znajdziesz w jednym z rozdziałów.

Dlaczego warto wybrać ten kurs?

Jeżeli prowadzisz własny biznes, nie ważne mały czy duży, ale jeszcze nie reklamujesz się w sieci, to nie czekaj dłużej. Wybierz ten kurs, stwórz swoje pierwsze kampanie, zacznij zarabiać i zdobywać nowych klientów z AdWords już dziś.

Spis treści kursu

Podstawy AdWords i reklamy w sieci

  • Powitanie (0m 24s)
  • Reklama w internecie vs tradycyjne formy reklamy (4m 27s)
  • Zalety reklamowania się za pomocą AdWords (6m 45s)
  • Modele rozliczania za reklamy (CPM, CPC, CPA, CPV) (2m 37s)
  • Typy reklam w AdWords (5m 00s)
  • Gdzie AdWords wyświetla reklamy (8m 30s)

Poznajemy AdWords

  • Zakładanie konta (5m 04s)
  • Struktura konta (3m 30s)
  • Sposoby organizowania kampanii (6m 28s)
  • Podstawowe elementy interfejsu (10m 53s)

Keywords czyli słowa kluczowe

  • Czym są słowa kluczowe (5m 48s)
  • Typy dopasowania słów kluczowych (8m 05s)
  • Wykluczające słowa kluczowe (5m 57s)
  • Dobór trafnych słów kluczowych (5m 27s)
  • Planer słów kluczowych cz.1 (7m 21s)
  • Planer słów kluczowych cz.2 (7m 32s)

Tworzenie pierwszej kampanii

  • Wybór typu kampanii (8m 59s)
  • Opcje lokalizacji i języka (5m 18s)
  • Strategie ustalania stawek i budżet (7m 53s)
  • Metody wyświetlania i rotacji reklam (4m 29s)
  • Opcje zaawansowane (3m 04s)

Reklama w sieci wyszukiwania

  • Jak budować skuteczne reklamy (7m 06s)
  • Pierwsza reklama i grupa reklam (7m 22s)
  • Jak uniknąć odrzucenia reklamy przez AdWords (5m 27s)
  • Dodatkowe reklamy i grupy reklam (6m 18s)
  • Dodawanie wykluczających słów kluczowych (5m 13s)
  • Ustalanie różnych stawek za reklamy (7m 13s)
  • Kolumny i filtry (9m 03s)
  • Korzystanie z narzędzia Podgląd i diagnostyka reklam (3m 23s)

Jak działa AdWords

  • Aukcje i Ranking reklamy (6m 29s)
  • Wynik Jakości (4m 38s)
  • Identyfikowanie problemów z Wynikiem Jakości (4m 01s)
  • Poprawa Wyniku Jakości (6m 30s)

Konwersje

  • Czym są konwersje (4m 57s)
  • Konfigurowanie śledzenia konwersji (7m 23s)
  • Powiązanie konta AdWords z Google Analytics (5m 59s)

Mierzenie skuteczności i optymalizacja

  • Dodawanie kolumn konwersji (4m 30s)
  • Analizowanie raportów ścieżek wyszukiwania (6m 14s)
  • Korzystanie z Optymalizatora konwersji (5m 54s)
  • Testowanie kilku reklam (5m 32s)
  • Wybór trafnych podpowiedzi z karty Możliwości (4m 24s)
  • Zwrot z inwestycji, czyli ROI (5m 43s)

Remarketing i reklamy graficzne

  • Czym jest remarketing (5m 15s)
  • Dodawanie tagu remarketingowego (3m 23s)
  • Tworzenie listy remarketingowej (8m 03s)
  • Listy remarketingowe – dobre rady (5m 31s)
  • Zasady budowania reklam graficznych (4m 56s)
  • Tworzenie kampanii remarketingowej (7m 45s)
  • Narzędzie do tworzenia reklam displayowych (graficznych) (6m 11s)

Reklamy wideo

  • Dlaczego warto korzystać z reklam w YouTube (4m 19s)
  • Dostępne formaty reklam wideo (3m 21s)
  • Łączenie konta YouTube z AdWords (4m 09s)
  • Tworzenie kampanii wideo (9m 36s)
  • Interfejs kampanii wideo (2m 51s)
  • Wykorzystanie nakładki z wezwaniem do działania (4m 08s)

Bonus

  • Często popełniane błędy w AdWords (4m 48s)
  • Pomocne strony internetowe dot. marketingu internetowego (3m 22s)
  • Jak uzyskać 200 zł bon na pierwsze kampanie (2m 23s)
  • Zakończenie (0m 15s)

Wymagania systemowe kursu

  • Napęd DVD
  • System: Windows / Mac OS / Linux
  • Adobe Flash Player

Opinie o produkcie (0)

Sklep internetowy Shoper.pl